Inzerce v časopisu ELEKTRO
Barevná plošná inzerce
Obálka
1. str. 1) | 39 500 Kč |
2. str. | 49 800 Kč |
3. str. 2) | 49 800 Kč |
4. str. 2) | 56 000 Kč |
Uvnitř časopisu
1/1 | 43 800 Kč |
1/2 | 24 400 Kč |
1/3 | 16 500 Kč |
1/4 | 14 200 Kč |
1/6 | 10 000 Kč |
Obchodně-technické a propagační články
Textová inzerce se účtuje v závislosti na velikosti potištěné plochy3) částkou ve výši 50 % ceny plošné inzerce. Přijaté články se zpracovávají podle grafických a redakčních zásad časopisu (blíže ZDE). Články procházejí redakční úpravou. Redakce si vyhrazuje právo odmítnout nepůvodní nebo odborně nevyhovující články.
Technická informace o výrobku (TIV)
(rozsah do 1 600 znaků a jedna fotografie) je zakončena názvem firmy, telefonem, e-mailem a webovou adresou ........... 4 000 Kč
Firemní upoutávka v rámci článku Co uvidíte na veletrhu … zveřejněného v tištěném časopise i na webových stránkách před veletrhem text 1 200 znaků, foto vystavovaného produktu, firemní logo ............... 4 500 Kč
1) na titulní straně jen foto a logo, text v rozsahu do 600 znaků je na str. 1 uvnitř časopisu
2)jedna tisková strana časopisu odpovídá přibližně 6 500 znaků včetně mezer
3) nižší cena je v případě, kdy si inzerent vyslovně nepřeje přímý aktivní odkaz z online verze časopisu
- zobrazuje vizuálně stejné stránky jako v tištěném časopise, včetně inzerce,
- na stránkách jsou aktivní odkazy (prokliky) vedoucí přímo na webové stránky s inzerovanou informací,
- prezentaci lze rozšířit o multimediální prvky (např. videoklip),
- jsou možné drobné změny oproti tištěné verzi (dohodou).
Nultá stránka
- exponovaná reklamní plocha vedle titulní stránky při zavřeném časopise,
- možnost prezentace mimořádných nabídek,
- možnost umístit multimediální prvek,
- upozornění a přímý proklik na článek/inzerát uvnitř aktuálního vydání i jiných vydání časopisu, popř. na webovou stránku zvolenou inzerentem.
Ceny služeb v elektronické verzi
- nultá stránka 430 × 600 px .............................................. 7 800 Kč
- multimediální prvky (vložit na vnitřní stránku) ..................... 2 200 Kč
Číslo | Popis | Rozměr š x v | Cena za měsíc Kč |
1 | Leader Banner | 1094×90 | 16 000,– |
2 | Vlevo pod aktuálním vydáním časopisu | 300×180 | 8 500,– |
3 | Vlevo dole | 300×180 | 5 000,– |
4 | Uprostřed mezi články (pouze homepage) | 500×90 | 8 000,– |
5 | Vpravo nahoře (pravý sloupec se pro některé sekce vypíná) | 225×630 skyscraper | 15 000,– |
225×270 | 8 000,– | ||
6 | Vpravo dole (pravý sloupec se pro některé sekce vypíná) | 225×180 | 5 000,– |
225×90 | 2 500,– | ||
7 | Vnější horní levý | 120×350 pevná pozice | 10 000,– |
8 | Vnější horní pravý | 10 000,– | |
9 | Vnější dolní levý | 8 000,– | |
10 | Vnější dolní pravý | 8 000,– |
A textová inzerce | |
První pozice po dobu jednoho měsíce (zvýrazněná) | 12 000 ,– |
Maximálně 5 článků v agregaci, střídají se po každém načtení, po uplynutí doby zvýraznění se zařadí chronologicky mezi ostatní články. | |
Článek standard v chronologickém výpisu | 6 000 ,– |
Článek: do 500 slov, až 3 obrázky v textu, 8 v obrazové galerii, patička s firemním logem a obchodním kontaktem, zařazení do newsletteru před významnými oborovými akcemi. |
- 11× ročně rozesílané upozornění na nové vydání časopisu ELEKTRO doprovázené upoutávkami
- na články na webových stránkách (viz A na protější straně)
- více než 850 relevantních kontaktů v adresáři – předplatitelé tištěného časopisu, účastníci
konferencí FCC PUBLIC a osoby, které na veletrzích a výstavách projevily zájem o zasílání novinek
nebo vyplnily formulář na webu - vhodné jako informace o významné novince v nabídce firmy nebo pro posílení obecného povědomí o značce
Ukázka:
10/2021 | 9/2021 | 5/2021 | 3/2021 | 1/2021 | 11/2020 |
Cena za zařazení článku z webu do e-letteru: 6 000 Kč
(kromě zařazení do e-letteru zahrnuje umístění článku na web)
Slevy
za opakování nebo souběžné uveřejnění inzerce v časopisech FCC PUBLIC:
10 % (2×), 15 % (3× až 4×), 20 % (5× a více).
Slevy se neposkytují na inzerci na titulní straně.
Při současném uveřejnění plošného inzerátu a textové inzerce v jednom vydání se účtuje pouze větší z obou částek.
Příplatky (% z účtované ceny)
+15 % za nestandardní rozměry inzerátu
+10 % za umístění inzerce na požadované místo, např. 1. nebo 2. polovina časopisu, levá nebo pravá stránka (umožňuje-li to skladba čísla)
Poplatek za zrušení objednávky inzerce (% z ceny objednané inzerce)
30 % při zrušení v době 30 až 10 dnů před datem uzávěrky
50 % do 1 dne před uzávěrkou
100 % v den uzávěrky a později
● Uvedené ceny jsou za uveřejnění inzerce (cena grafického zpracování od 680,- Kč/h).
● Reklamaci inzerce lze uplatnit nejpozději do jednoho měsíce od data uveřejnění.
● Reklamace se nevztahuje na inzerci, jejíž podklady byly dodány po uzávěrce.