Vzdělávací agentura UNIT představila svou novou identitu
Firma s dlouholetou tradicí na českém trhu vzdělávání, rozvoje pracovníků soukromých firem, státních a neziskových organizací změnila styl své firemní identity.
Společnost UNIT se rozhodla pro změnu image. „Novým vzhledem chceme vyjádřit, že vstupujeme do nové éry. Hlavním cílem je ještě více se přiblížit klientům. Firemní identita je naším "obličejem", proto musí odrážet to, co jsme a co znamenáme - profesionalitu, inovaci a týmového ducha." říká nový jednatel rodinné firmy David Tomíška.
S ohledem na historii společnosti zůstává i nadále mezi firemními barvami modrá a červená. Společně s černou reprezentují tři základní pilíře agentury – technické obory, právo a manažerské vzdělávání.
Prvním krokem v procesu přeměny byla změna loga, která zobrazuje část knihy jako mezinárodní symbol pro vzdělávání. Nezbytnou součástí jsou i nové internetové stránky. „Chceme, aby se noví i stávající klienti lépe orientovali v naší nabídce. Cílem této změny je výraznější zviditelnění všech služeb, které již dlouho poskytujeme, a zároveň rozšíření nabídky o vzdělávání, které je trendem poslední doby“, dodává majitelka firmy Blanka Tomíšková.
UNIT za 22 let své existence:
- proškolil přes 38 000 účastníků svých akcí,
- spolupracoval s více než 500 externími lektory a školiteli,
- spolupracoval s celkem 106 partnery z řad firem,
- byl přítomen v 59 městech České republiky,
- realizoval 197 témat vzdělávacích akcí,
- navštívil jsme 105 konferenčních nebo školících místností,
- nejplodnějším rokem byl rok 2012 kdy agwentura uspořádala celkem 53 akcí.
Tiskové materiály UNIT, s.r.o.
www.unit.cz