časopis z vydavatelství
FCC PUBLIC

Aktuální vydání

Číslo 12/2021 vyšlo
tiskem 1. 12. 2021. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Měření, zkoušení, péče o jakost

Trh, obchod, podnikání
Na co si dát pozor při změně dodavatele energie?

Philips Lighting se přejmenoval na Signify

17. 5. 2018 | Signify Czech Republic | www.signify.com

Signify, světový lídr v oblasti osvětlení, dnes v návaznosti na změnu stanov společnosti začal používat nový název firmy a změnil tak své jméno z Philips Lighting na Signify.

„Výběr nového názvu společnosti odráží skutečnost, že světlo nabývá nového významu a promlouvá stále inteligentnějším jazykem,“ říká Eric Rondolat, výkonný ředitel Signify. „Nové jméno vyjadřuje naší strategickou vizi a záměr odhalit mimořádný potenciál světla, který dokáže změnit svět.“

Společnost Signify bude i nadále u svých produktů na základě existující licenční dohody s Royal Philips používat značku Philips, která je považována za nejdůvěryhodnější značku osvětlení na světě. Firma očekává, že k formální změně jména ve všech zemích, kde je Signify aktivní, dojde do začátku roku 2019.

Společnost byla založena jako součást Philips v nizozemském Eindhovenu před více než 127 lety a od té doby poskytuje své služby jak profesionálům, tak koncovým zákazníkům, a přináší do průmyslu s osvětlením spousty inovací. Firma se v roce 2016 od Philips oddělila a stala se samostatnou společností kotovanou na burzovním trhu Euronext v Amsterodamu. V březnu 2018 pak byla společnost zařazena do benchmarku indexu AEX.

S pobočkami ve více než 70 zemích a s 32 tisíci zaměstnanců po celém světě dosahuje Signify tržeb ve výši 7 miliard EUR a jen v roce 2017 firma investovala do výzkumu a vývoje 354 milionů EUR.

„Řídíme se zásadou, že světlo je naprosto nezbytné,“ dodává Eric Rondolat. „A tím, že jej propojujeme do sítí, software, senzorů a platforem internetu věcí, otevíráme dveře chytřejší budoucnosti.“

 Tiskové materiály Signify


O společnosti Signify
Signify (Euronext: LIGHT) je celosvětově vedoucí firmou v oblasti světelných produktů jak pro profesionály, tak pro koncové zákazníky a osvětlení v rámci internetu věcí. Produkty značky Philips a systém propojeného osvětlení a datových služeb Interact vytvářejí obchodní hodnotu a pomáhají k přeměně života v domácnostech, budovách i na veřejných prostranstvích. Firma, která v roce 2017 dosáhla tržeb ve výši 7 miliard EUR a zaměstnává přibližně 32.000 zaměstnanců ve více než 70 zemích světa, se snaží odhalit mimořádný potenciál světla, který dokáže změnit svět. Novinky týkající se společnosti Signify najdete v Newsroomu, na Twitteru a na LinkedInu.