Změna strategie obchodních značek Matsushita Electric Works
inovace, technologie, projekty Změna strategie obchodních značek Matsushita Electric Works Ing. Tomáš Podivínský, Společnost Matsushita Electric Works oznámila, že od podzimu 2004 sjednocuje strategii svých obchodních značek. Úspěšný výrobní program, který obsahuje relé, elektrotechnické komponenty a systémy automatizační techniky, bude nyní firma dodávat pod světovou značkou Panasonic. K novému stanovení politiky obchodních značek společnost přistupuje na základě marketingové strategie zaměřené na jednu hlavní značku. Tento krok je bezprostředním důsledkem změny struktury japonského mateřského koncernu Matsushita. Zde získala v dubnu tohoto roku sesterská společnost Matsushita Electric Industrial (MEI) (veřejnosti více známá pod výrobkovou značkou Panasonic) většinový podíl akcií ve firmě Matsushita Electric Works (MEW). Všechny nové výrobky (zaváděné od 1. října 2004) budou namísto dosavadního loga NAiS užívat logo Panasonic (výjimkou je skupina senzorů, které i nadále ponesou značku SUNX). Změna značky znamená sloučení inovačního potenciálu a osvědčené kvality výrobků Matsushita Electric Works s velmi dobrou pověstí značky Panasonic. Společnost tím využívá výhody jednotné identity značek a zlepšuje i svou připravenost pro působení na globalizovaném trhu. Název společnosti Matsushita Electric Works Deutschland GmbH zůstává nezměněn. Další informace o změně značky zájemci naleznou na www.mew-europe.com Matsushita Electric Works (CZ), s. r. o. |