časopis z vydavatelství
FCC PUBLIC

Aktuální vydání

Číslo 12/2021 vyšlo
tiskem 1. 12. 2021. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Měření, zkoušení, péče o jakost

Trh, obchod, podnikání
Na co si dát pozor při změně dodavatele energie?

Sharp představil nového ředitele i novinky

|

Na setkání s novináři 31. května 2010 v hotelu Mandarin Oriental se přítomným představil pan Masaharu Suzuura, nový výkonný ředitel pro oblast Střední a Východní Evropy společnosti Sharp Electronics. Nahradil tak v této funkci podle zavedené rotační praxe od 1. června 2010 dosavadního ředitele pana Yoshitaku Tamuru.
 
Panu Suzuurovi je 48 let a pochází z Japonska. U společnosti Sharp pracuje o roku 1985. Ze svého sídla ve Vídni bude ve své kompetenční oblasti rozhodovat a zodpovídat za kompletní sortiment výrobků společnosti Sharp, včetně spotřební elektroniky, domácích spotřebičů a kancelářské techniky.
 
Pan Suzuura ve svém úvodním projevu seznámil pozvané novináře mj. také s některými světovými novinkami společnosti Sharp v oblasti televizní techniky, mezi které patří především 3D LCD televize s revoluční technologií Quattron (má k červené, zelené a modré → RGB navíc ještě čtvrtou barvu žlutou → RGBY), která již byla v květnu tohoto roku uvedena na trh v Japonsku. Tato novinka bude v Evropě představena na veletrhu spotřební elektroniky a techniky pro domácnost IFA 2010 (koná se v Berlíně od 3. do 8. září). V České republice by se měly objevit první televizní přijímače s touto technologií koncem letošního roku.
 
Už od založení společnosti Sharp v roce 1912 byla a stále je neoddělitelnou součástí podnikové filozofie inovace. I název společnosti je odvozen ze sloganu inovačního vynálezu první mechanické zasouvatelné tužky na světě z roku 1915 Ever Sharp Pencil neboli vždy ostrá tužka. V současné době se společnost Sharp prezentuje svými ekologickými aktivitami, které se staly nedílnou součástí korporátní kultury. Prosazováním programu super zelené strategie ve všech divizích po celém světě usiluje Sharp o status ekologicky vyspělé společnosti.
 
Společnost Sharp je u nás třetím nejvýznamnějším prodejcem televizorů vlastní značky. Jejím obchodním záměrem v České republice je prodávat produkty, které jsou ekologické, ulehčují a zpříjemňují život, mají velmi malou spotřebu elektrické energie a maximální kvalitu. V roce 2010 zamýšlí společnost prodat po celém světě na patnáct milionů televizorů, z toho na ČR připadá šedesát šest tisíc těchto přístrojů.
(Kl)