informace
informace Pokyny pro autory Pro usnadnění spolupráce mezi autory článků, klienty a redakcí je nezbytné, aby materiály dodané redakci ke zpracování splňovaly určitá kritéria. Všechna práva vyhrazena. Publikace nesmí být šířena, reprodukována a kopírována bez písemného souhlasu vydavatele a bez uvedení pramene. Za obsah, původnost uveřejněných příspěvků a případné závazky vůči třetím stranám ručí autor. Názory autorů nemusejí vyjadřovat stanovisko redakce. Vydavatel nezodpovídá za pravdivost údajů uvedených v inzerci a v příspěvcích PR. Nevyžádané rukopisy se nevracejí. 1. Texty e-mail: elektro@fccgroup.cz (možno též disketa 3,5„, CD-ROM, ZIP) Článek je vhodné dodat v běžném textovém editoru (přednostně WORD, event. T602). Stačí „zdrojový text„, autor jej nemusí nijak graficky upravovat (typograficky zpracuje DTP redakce). Obrázky a fotografie doplnit ve zvláštním souboru. Redakce ELEKTRO si vyhrazuje právo dodané texty a články standardně upravovat stylisticky, terminologicky a typograficky podle výrazu časopisu a podle odborných a jazykových pravidel. Za nadstandardní redakční práce účtujeme sazbu podle ceníku FCC PUBLIC. 2. Obrázky, grafy Obrázky a grafy nevkládejte do textu, ale dodejte je zvlášť v datech v některém z grafických formátů: TIF, JPG, BMP, EPS, CDR, AI pro PC, v rozlišení alespoň 300 dpi. U vektorových grafik je nutné převést písma do křivek nebo vložit fonty. 3. Inzerce a) černobílá inzerce – platí stejné grafické podmínky jako v odstavci 2. V případě nutnosti grafického zpracování v DTP redakce (studio REJNOK - skenování, tvorba inzerátu apod.) připočítáváme k ceně inzerce sazbu podle ceníku vydavatelství FCC PUBLIC. b) barevná inzerce – hotovou inzerci v kompozitním PDF pro ofset (ořezové zn., vložené fonty, dostatečné rozlišení). Podklady pro tvorbu inzerce v DTP v datech uvedených v odst. 2. 4. Honoráře Autorské odborné články jsou honorovány podle ceníku redakce. Pro proplacení honoráře, prosíme, dodávejte přesnou informaci o adrese a způsobu platby (č. ú., přednost má bezhotovostní platba). Propagační a firemní články se nehonorují. Za placený článek (firemní prezentaci) je považován text obsahující logo nebo kontaktní, event. adresný odkaz na firmu. Harmonogram ELEKTRO pro rok 2005
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||