časopis z vydavatelství
FCC PUBLIC

Aktuální vydání

Číslo 12/2021 vyšlo
tiskem 1. 12. 2021. V elektronické verzi na webu ihned. 

Téma: Měření, zkoušení, péče o jakost

Trh, obchod, podnikání
Na co si dát pozor při změně dodavatele energie?

informace

|

číslo 10/2004

informace

Pokyny pro autory

Pro usnadnění spolupráce mezi autory článků, klienty a redakcí je nezbytné, aby materiály dodané redakci ke zpracování splňovaly určitá kritéria. Všechna práva vyhrazena. Publikace nesmí být šířena, reprodukována a kopírována bez písemného souhlasu vydavatele a bez uvedení pramene. Za obsah, původnost uveřejněných příspěvků a případné závazky vůči třetím stranám ručí autor. Názory autorů nemusejí vyjadřovat stanovisko redakce. Vydavatel nezodpovídá za pravdivost údajů uvedených v inzerci a v příspěvcích PR. Nevyžádané rukopisy se nevracejí.

1. Texty

e-mail: elektro@fccgroup.cz (možno též disketa 3,5„, CD-ROM, ZIP)

Článek je vhodné dodat v běžném textovém editoru (přednostně WORD, event. T602). Stačí „zdrojový text„, autor jej nemusí nijak graficky upravovat (typograficky zpracuje DTP redakce). Obrázky a fotografie doplnit ve zvláštním souboru.

Redakce ELEKTRO si vyhrazuje právo dodané texty a články standardně upravovat stylisticky, terminologicky a typograficky podle výrazu časopisu a podle odborných a jazykových pravidel.

Za nadstandardní redakční práce účtujeme sazbu podle ceníku FCC PUBLIC.

2. Obrázky, grafy

Obrázky a grafy nevkládejte do textu, ale dodejte je zvlášť v datech v některém z grafických formátů: TIF, JPG, BMP, EPS, CDR, AI pro PC, v rozlišení alespoň 300 dpi. U vektorových grafik je nutné převést písma do křivek nebo vložit fonty.

3. Inzerce

a) černobílá inzerce – platí stejné grafické podmínky jako v odstavci 2. V případě nutnosti grafického zpracování v DTP redakce (studio REJNOK - skenování, tvorba inzerátu apod.) připočítáváme k ceně inzerce sazbu podle ceníku vydavatelství FCC PUBLIC.

b) barevná inzerce – hotovou inzerci v kompozitním PDF pro ofset (ořezové zn., vložené fonty, dostatečné rozlišení). Podklady pro tvorbu inzerce v DTP v datech uvedených v odst. 2.

4. Honoráře

Autorské odborné články jsou honorovány podle ceníku redakce. Pro proplacení honoráře, prosíme, dodávejte přesnou informaci o adrese a způsobu platby (č. ú., přednost má bezhotovostní platba). Propagační a firemní články se nehonorují. Za placený článek (firemní prezentaci) je považován text obsahující logo nebo kontaktní, event. adresný odkaz na firmu.

Harmonogram ELEKTRO pro rok 2005

číslo uzávěrka expedice téma
1 29. 11. 2004 07. 01. 2005 elektrotechnologie, materiály a komponenty pro elektrotechniku
2 20. 12. 2005 31. 01. 2005 spínací a jisticí technika; el. přístroje a zařízení; zabezpečovací technika
3 19. 01. 2005 28. 02. 2005 elektroinstalační materiál; součástky a prvky silnoproudé techniky
4 10. 02. 2005 25. 03. 2005 AMPER 2005, obchod elektrotechnickým zbožím
5 28. 03. 2005 06. 05. 2005 ochrana před přepětím, bleskosvody; ekotechnika, solární technika a fotovoltaika
6 25. 04. 2005 03. 06. 2005 el. stroje, pohony a výkonová elektronika
7 02. 06. 2005 14. 07. 2005 nářadí, vybavení a pomůcky; elektrický ohřev; kabely, kabelová technika
8-9 27. 07. 2005 21. 09. 2005 veletržní ELEKTRO, 47. MSV v Brně
10 28. 08. 2005 04. 10. 2005 elektrochemické zdroje napětí, UPS
11 26. 09. 2005 03. 11. 2005 elektrorozváděčová technika; energetika
12 20. 10. 2005 29. 11. 2005 měření, měřicí technika; kontrolní, vyhodnocovací a signální technika