ČEZ neustává v inovacích na korporátním webu
Webové stránky společnosti ČEZ se v uplynulém týdnu staly vítězem sedmého ročníku soutěže WebTop100, srovnávající kvalitu firemních internetových prezentací – jejich přínos pro uživatele, použitelnost, grafický design, technické řešení a marketingovou hodnotu. Moderní a výrazně přehlednější podoba stránek je v ostrém provozu od září roku 2007. Od svého spuštění přilákala více než 1,3 mil. unikátních uživatelů, v průměru 108 000 návštěvníků měsíčně. Podle statistik společnosti Gemius návštěvníci stráví na webu v průměru 8 min a zhruba 13 % jich přistupuje na stránky ČEZ ze zahraničí. Také do budoucna se internetové stránky http://www.cez.cz/ chtějí držet zásad, které se setkaly s příznivým ohlasem odborné i širší veřejnosti – větší přehlednost, poradenský servis pro spotřebitele a rozšířený interaktivní obsah.
[Tiskové materiály ČEZ.]
[Tiskové materiály ČEZ.]