E.ON poskytne část svého call centra Ministerstvu zdravotnictví ČR
16. 10. 2020 | E.ON Česká republika, s.r.o. | www.eon.cz
Případů nákazy koronavirem neustále přibývá. Nejen hygienické stanice, ale celý zdravotnický systém pracuje na hraně svých možností. Společnost E.ON si toho je vědoma, nechce současné situaci jen tak přihlížet, když může podat pomocnou ruku.
„Jsem velmi rád, že v této nelehké době můžeme poskytnout část kapacit našeho call centra pro velmi dobrou a záslužnou věc a pomoci touto cestou našemu zdravotnictví v boji s koronavirovou nákazou. Je potřeba se zase semknout a táhnout za jeden provaz,“ říká Martin Záklasník, generální ředitel E.ONu v České republice.
Od pondělí 19. října vyčlení naše call centrum třiatřicetičlenný tým zkušených operátorů, který bude pomáhat Ministerstvu zdravotnictví ČR s obsluhou informační linky 1221. Ta je připravena každý den pomáhat lidem, kteří se na ni obrátí, s nejrůznějšími problémy, jež souvisí se současnou epidemií COVID-19. Operátoři E.ONu v tomto týdnu absolvovali potřebné školení ze strany ministerstva zdravotnictví, které proběhlo online, a po víkendu začnou obsluhovat linku každý den od 8 do 16 hodin. Střídat se budou ve směnách tak, aby bylo k dispozici vždy deset z nich.
Z dřívějších zkušeností vyplývá, že hovory na této lince mohou být náročné, a proto bude našim operátorům k dispozici i firemní psycholožka.
Tiskové materiály E.ON